万年老妖

不卑不亢,不慌不忙。
Oh Father - Bodhi Jones

黃少混設計:





专辑: Where Does The Time Go?

歌手: Bodhi Jones


Oh Father
哦,父亲

I never wanted anything from you but time
我多希望时光驻留在您身上

is it too late now
是否这一切已太迟

cause the mountain's too much for us to climb
只因你我相距万里

there were days I felt the shame
曾有些日子我遗憾万分

that I could not relate
却无从说起

there were nights I felt the fraid
曾有些夜晚我恐惧难耐

that I never felt quite right
却无所适从

there were nights I felt that I would die
一些夜里我以为自己将要窒息

so tell me who are you I need to know
我多么想了解您啊

without you I'm not whole
没有您我是不完整的

Oh father bear your soul
父亲,请敞开您的心扉吧

Oh father
哦 父亲

I never wanted anything from you but love
除了您的爱我别无所求

is it too late now
是否这一切已太迟

or is the damage already been done
或因伤害已无法弥补

there were days I sit and wait
曾有些日子我日夜期盼

wishing you come and play
希望您回来陪我游玩

there were nights I lay awake
曾有些夜晚我彻夜无眠

and wonder what you'd say to me
感概您对我说过的话

there were nights I lay awake and pray
曾有些日子我整夜祈祷

So tell me who are you I need to know
我多么想了解您啊

without you I'm not whole
没有您我是不完整的

Oh father bear your soul
父亲,请敞开您的心扉吧

 

Come on say who are you I need to know
父亲,我真的很想了解您

Without you I'm not whole
没有您我是不完整的

Oh father father bear your soul
父亲,请敞开您的心扉吧

 

Talk to me
与我对话吧

Talk to me
请与我交谈

man to man
像大男人那样

Talk to me
与我对话吧

help me to understand
请容许我了解您更多些

 

talk to me
与我对话吧

talk to me
请与我交谈

man to man
像大男人那样

come on and talk to me
就与我对话吧

help me to understand
请容许我了解您更多些

 

tell me who are you I need to know
我是如此渴望了解您

without you I'm not whole
没有您我是不完整的

Oh father father bear your soul
父亲,请敞开您的心扉吧

 

So tell me who are you I need to know
请容许我了解您的一切

without you I'm not whole
没有您我是不完整的

Oh father bear your soul
父亲,就请您敞开心扉吧~

let the past go
挥手告别过去

 

Tell me who are you I need to know
我多么想了解您啊

without you I'm not whole
没有您我是不完整的

Oh father father bear your soul
父亲,就请您敞开心扉吧~

 

Come on now father
来吧,父亲

bear your soul
敞开你的心扉

oh yeah now father bear your sou
父亲,就请您敞开心扉吧~


评论

热度(6)